sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Päivä 30: Kerro itsestäsi kymmenen asiaa ja päivitä ensimmäisenä päivänä antamasi tiedot!

º Olen aamuvirkku (ts. nukahdan klo 21 ja herään 06..)
º Minulla on tatuointeja ja lävistyksiä.
º Olen tupakoitsija.
º Yritän vähentää alkoholin käyttöä.
º Odotan innolla perjantaita ja tulevaa koiruuttamme.
º Minulla on tällä hetkellä asiat paremmin kuin pitkään aikaan.
º Olen lähes 100% varma että tulen viihtymään uudessa 
  työharjoittelupaikassani.
º Tiedän että tallityöt ovat myös laihdutukselleni hyväksi.
º Tiedän että pystyn laihtumaan 5 kiloa kesäkuuhun mennessä. 
º Pidän itsestäni ainakin vähän enemmän kuin kuukausi sitten. 

(Ikä / Pituus / Paino / Vyötärö / Lantio / Reisi / Paitakoko / Housukoko / Lähtöpaino / Tavoitepaino?
 
Päivä 1: 20v / 168cm / 60,9 kg / 69,5cm / 94,3cm / 57,5cm / S-M / 36-38 /  63,5kg / 55kg
Päivä 30: 20v / 168cm / 59,1 kg / 67cm / 94cm / 56cm / S-M / 36 / 63,5kg / 55 kg 

Hohhoijaa joo anteeks vaan taas nuo 10 asiaa minusta, oon ehkä surkein keksimään niitä vaikka niin helpolta kuullostaakin. Anteeksi myös pelkuruuteni, en uskaltanut ottaa tänään uusia painoja ja mittoja viikonlopun jäljiltä, joten nuo 13.4 otetut ovat nyt ne päivitetyimmät. Mutta tosiaan, 30 päivän kysymyspostaukset ovat nyt loppu ja jatkossa saankin varmaan oikeasti kirota että mistä sitä kirjoittelisi.
 
Päivityksiä ei varmaan jatkossa tule ihan näin tiuhaa tahtia joka päivä, mikä saattaa olla ihan hyväkin että ei tulisi näitä "turhia" juttuja kirjoteltua, joita siis silti varmasti TULEE! :D

Eilisen 4h tallin jälkeen jalat tuntuvat aika tönköiltä, mitähän on odotettavissa huomenna ja siitä seuraavat 2 kuukautta.. Apuva.

Ei kommentteja: