sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Päivä 2: Oletko tyytyväinen pituuteesi?

Olen aina ollut jostain kumman syystä sitä mieltä, että lyhyet naiset ovat seksikkäitä.
 
Vaikka pituutta minulla ei olekkaan kuin 168cm niin "nykynuorisoon" verrattuna pidän itseäni aika pitkänä. Tai vaihtoehtoisesti nykynuoriso on vaahtosammuttimen kokoista.

En kuitenkaan koe olevani niin pitkä että olisi ollut vaikeuksia (eikä onneksi ole ollutkaan) löytää pidempää poikaystävää, lyhyemmän kanssa en voisi käyttää korkkareita ja lyhyemmän miehen kanssa seurusteleminen olisi minusta muutenkin vähän hassua. Miehen pitää olla mies! 
(Enkä tarkoita tätä loukkauksena lyhyitä miehiä kohtaan.)

Ja paluu kysymykseen: Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen pituuteeni, ei senttiäkään enempää eikä vähempää kiitos. :)
Ps. Oon niiiiiiin innoissani, koska tänään tapahtuu jotain super ihanaa, mutta siitä varmaan lisää huomisessa postauksessa!
-Äs

2 kommenttia:

Jälkiä lumessa kirjoitti...

Supertyytyväinen! Oon ihan vähän lyhyempi ku sä, mut todellakin tyytyväinen pituuteeni. Ruumiinrakenne on vaan valitettavan väärä :D

Äs kirjoitti...

Haha hyvin sanottu, sama vika Rahikaisella :D